Přihlášení

nebo
Ilustrativní obrázek
Publikováno
21. 11. 2011 08:27
Identifikátor
1306176
Předpokládaná hodnota
řádově statisíce Kč
Poptávající
Firma, Lanškroun zadáno 7 poptávek

Poptávám: pojištění majetku, vozidel a odpovědnosti města, cca 400.000,- Kč, popis v poptávce

Popis poptávky: poptávka k předložení cenové nabídky na pojištění majetku, vozidel a odpovědnosti města

Název veřejné zakázky:
- pojištění majetku, vozidel a odpovědnosti a vozidel města Lanškroun

Informace o pojišťovaném subjektu:
- město Lanškroun je územní samosprávný celek, počet obyvatel 10.000.
- je správním centrem regionu Lanškrounsko pro 22 obcí s téměř 23.000 obyvateli
- rozpočet rok 2010 – 262 miliónů Kč, pro rok 2011 – 275 miliónů Kč.

Vymezení plnění veřejné zakázky:
- předmětem zakázky malého rozsahu je pojištění nemovitostí uvedených v příloze č. 1 (Seznam pojišťovaných objektů) na novou hodnotu, pojištění dalších rizik specifikovaných v příloze č. 3 (Rozčlenění pojistného dle jednotlivých pojistných rizik), havarijní pojištění vozidel v majetku města a povinné ručení k těmto vozidlům.

Předpokládaná hodnota veřejné zakázky:
- celková maximální hodnota celkového ročního pojistného je Kč 400.000,- Kč.

Rámec zadání veřejné zakázky:
- veřejná zakázka je zadávána v souladu s Pokynem pro zadávání veřejných zakázek malého rozsahu městem Lanškroun.

Požadavek na formální úpravu, strukturu a obsah nabídky:
- nabídka bude zpracována v českém jazyce v tištěné formě, podepsána oprávněným zástupcem uchazeče a zabezpečena proti manipulaci sešitím celé nabídky. Veškeré části nabídky budou po svázání tvořit jeden celek. Sešití bude opatřeno přelepkou s razítkem nebo provedeno provázkem
s pečetí
- nabídka bude předložena v jednom výtisku vytištěna nesmazatelnou formou.

Nabídka bude seřazena do těchto oddílů:
- krycí list nabídky (uchazeč závazně použije formulář Krycí list nabídky, který je přílohou č. 2 zadávací dokumentace)
- obsah nabídky
- rozdělení celkového ročního pojistného dle jednotlivých pojistných rizik (uchazeč závazně použije formulář, který je přílohou č. 3 zadávací dokumentace)
- prokázání kvalifikace (základní kvalifikační předpoklady (použijte formulář, který je přílohou č. 4 zadávací dokumentace), profesní kvalifikační předpoklady, technické kvalifikační předpoklady)
- návrh pojistné smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Pojistná smlouva se musí odkazovat na výzvu i nabídku v tomto výběrovém řízení.
- pojistné podmínky a doplňkové pojistné podmínky
- případné další přílohy a doplnění nabídky (včetně přehledu výhod poskytovaných nad rámec poptávky)
- čestné prohlášení o pravdivosti údajů a vázanosti obsahem nabídky
(v tomto oddílu nabídky závazně použije uchazeč formulář Čestné prohlášení o pravdivosti údajů a vázanosti obsahem nabídky, který je přílohou č. 5 zadávací dokumentace)

Požadavky na prokázání kvalifikace:
- zadavatel požaduje v nabídkách prokázat kvalifikaci v tomto rozsahu:
- prokázání základních kvalifikačních předpokladů
- splnění základních kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč čestným prohlášením, z jehož obsahu musí být zřejmé, že uchazeč splňuje základní kvalifikační předpoklady. Použijte formulář, který je přílohou č. 4 zadávací dokumentace.
- prokázání profesních kvalifikačních předpokladů

K prokázání profesních kvalifikačních předpokladů uchazeč doloží:
- výpis z obchodního rejstříku či jiné evidence ne starší než 90 dní, je-li v nich uchazeč zapsán – doložit prostou kopií
- doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušnou licenci (zápis subjektu v seznamu Pojišťoven a poboček zahraničních pojišťoven vedeném ČNB) – doložit prostou kopií
- zadavatel se vyhrazuje právo vyžádat si i doplňující informace o uchazeči
- prokázání technických kvalifikačních předpokladů

K prokázání technických kvalifikačních předpokladů uchazeč doloží:
- seznam minimálně 3 nejvýznamnějších dodávek obdobného charakteru poskytnutých uchazečem v posledních 3 letech s uvedením jejich rozsahu, ceny zakázky, doby poskytnutí, místa plnění – seznam bude mít formu čestného prohlášení

Způsob zpracování ceny a požadavky na platební podmínky:
- celkové roční pojistné bude vyčísleno v Krycím listu nabídky, dále bude rozčleněno dle přílohy č. 3.
Smlouva bude uzavřena minimálně na tři roky, proto může uchazeč nabídnout slevu za dlouhodobé uzavření smlouvy
- pojistné bude hrazeno 1 x ročně, vždy ke dni 01.05.

Termíny:
- uchazeč bude nabídkou vázán do podpisu smlouvy
- pojistná smlouva bude uzavřena s účinností od 01.04.2012 pro majetek a odpovědnost
- pro vozidla od 01.05.2011.
Místo pro podání nabídky:
- nabídku může uchazeč doručit osobně do 15.12.2011 na podatelnu, Lanškroun
- nabídku lze doručit poštou na adresu zadavatele a musí být doručena nejpozději dne 15.12.2011 zadavateli.
- obálka s nabídkou musí být zřetelně označena nápisem „Pojištění majetku města - Neotvírat!“ a řádně uzavřena.

Hodnocení nabídky:
- nabídka bude hodnocena dle ekonomické výhodnosti nabídky s těmito hodnotícími kritérii:
a) nabídková cena - váha 95%
b) zvýhodnění poskytovaná nad rámec výzvy - váha 5%,
Nabídky bude hodnotit komise jmenovaná starostkou města.

Další podmínky:
- zadavatel si vyhrazuje právo připomínkovat a požadovat doplnění návrhu smlouvy
- zadavatel si vyhrazuje možnost nevybrat žádnou nabídku
Kontakt na zákazníka Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Tuto poptávku Vám ZDARMA ověříme!

Zanechte nám na sebe kontakt. Dáme Vám vědět, zda je poptávka stále aktuální.

Odeslat
Poslední ověření podobné poptávky proběhlo před 13 minutami.

Pro více informací vyplňte údaje níže.

Poptávám: pojištění majetku, vozidel a odpovědnosti města, c...

Odeslat
Poslední ověření podobné poptávky proběhlo před 13 minutami.

Výhody pro dodavatele

Jaká zakázka bude ta vaše?

Za posledních 7 dní bylo přidáno 1 492 poptávek v celkové hodnotě 246 472 500 Kč. Zjistěte, která z nich bude ta vaše.

Zakázky bez dodavatele.

1 683 poptávek zatím nemá žádnou nabídku. Pošlete jim svoji nabídku a získejte prvního zákazníka z ePoptávka.cz ještě dnes.

ePoptávka se vyplatí.

Firmy získají z ePoptávka.cz měsíčně 3 zakázky v průměrné hodnotě 82 452 Kč. Začněte proto hned.

Co říkají naši klienti

Co je ePoptávka.cz

ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 278 988 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.

Používají nás úspěšné firmy
Loga našich partnerů

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.

© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.