Poptávám vytvoření firemní image pro nově vznikající společnost - logo, firemní barvy, základní web, vizitky.
Popis:
- při hledání inspirace, hlavně co se týče webu, barev, designu a firemní image, jsem kromě jiného narazil na stránky www.panoramata.cz
- styl (design), jaký má tento web, je zhruba něco takového, co bych si představoval pro svůj nový firemní we
- vybral jsem si jako firemní barvy oranžovou, hnědou, bílou a černou
- potřebuji navrhnout kompletní novou firemní image (barevné sladění, logo, web, vizitky, další firemní materiály)
- samozřejmě vše postupně
- můj současný web se mi zdá již zastaralý, navíc se svým obchodním partnerem končím, zakládám novou firmu a novým webem bych rád co nejpřesněji zákazníkům sdělil, jaký je jejich potenciální partner – tedy já, v nové podobě
- celých 12 let, kdy jsem vedl a budoval bývalou společnost, jsem si zakládal (a i nadále zakládám) na osobním přístupu, seriózním jednání, čestném slovu, profesionalitě, originalitě, stabilitě, jistotě, výborném jméně, exklusivním servisu, doporučení
- chtěl bych, aby toto všechno bylo z nového webu, loga a barev na první pohled patrné
- aby se u mě budoucí i stávající klient od prvního okamžiku cítil v bezpečí, a ne jako u někoho, kdo je na první pohled amatér a chce ho jen rychle obrat o peníze
- aby ze mě klient měl dojem profesionality, charakteru, serióznosti, osobního přístupu, skvělého servisu, prostě služeb a vlastností, které se již bohužel v dnešní moderním době a uspěchaném podnikání jen tak nevidí a nedostávají
- nové barvy by měly vyzdvihovat výše zmíněné vlastnosti mé firmy a nabízených služeb
- nové logo by mělo být jednoduché, bez grafického prvku, jen s použitím slov "Reality FROLÍK", případně nějakého dodatku, např. "...jméno doporučené přáteli" apod.
- nový web by měl být čistý, uhlazený, jednoduchý, bez zbytečných pohyblivých, reklamních, barevně se měnících a jiných “komediantských” prvků, co nejpřehlednější, vystředěný na střed obrazovky, orientovaný na šířku, s nutností minima prokliků k tomu, aby se jeho návštěvník dostal k tomu, co potřebuje, co ho zajímá
- měl by být maximálně hodnocený vyhledávači a podřízený všem aktuálním požadavků SEO apod., obsahovat důležitá klíčová slova a perfektně připravený na indexaci vyhledávacími servery, hlavně pro Google, Seznam a Centrum
- v první fázi by web byl bez nabídky nemovitostí, obsahoval by jen údaje o firmě (viz. stávající web, tj. historii, nabízené služby, reference, exkluzivní projekty a odkaz na jiný web, kde se bude nabídka mých nemovitostí zatím prezentovat)
- v druhé fázi by jsme pak implementovali i nabídku nemovitostí, jejichž data se budou na web exportovat z realitního software Realstudio2010 - viz http://www.realstudio.cz/realstudio2010.aspx, vyhledávač nemovitostí + nějaké kontaktní formuláře (viz. současný web atlantis-reality.cz), tzn. měli bychom s tím již od začátku při programování webu počítat a připravit příslušná místa
- jen v tuto chvíli nemám tolik volných prostředků a na rozjezd nové firmy to není nevyhnutelně nutné, takže bych to řešil takto, na dvě fáze.
- taktéž bych rád od Vás obdržel nějaký hrubý odhad nákladů, kolik by mě základní nová firemní image u vás mohla stát
- jsem připraven se setkat a pohovořit osobně, aby jsme si vzájemně upřesnili moje představy a vaše možnosti, grafické návrhy apod., aby výsledek byl co nejlepší
Posílám i dalších pár maličkostí, co mě v rychlosti zaujalo na jiných webech:
- http://q2.cz - pozadí, menu, barvy
- http://www.aidstest.cz – “čistota webu”, jakoby prostorové umístění jednotlivých prvků
- http://www.kalecky.com/rare_moments/archive.html – rozvržení obrázků a popisků (pro budoucí nabídku nemovitostí)
- http://www.ipm-interier.cz/references/hotelove-interiery/620 – rozvržení obrázků a popisků (pro budoucí nabídku nemovitostí)