Přihlášení

nebo
Ilustrativní obrázek
Publikováno
22. 3. 2011 13:26
Identifikátor
1096942
Předpokládaná hodnota
20 — 50 000 Kč
Poptávající
Firma, Brno zadáno 11 poptávek

Poptávám: památkovou obnovu části vstupního prostoru kolem schodiště divadla, popis v poptávce

Popis poptávky: památková obnova části vstupního prostoru kolem schodiště Mahenova divadla

Další informace:
- poptávkové řízení na veřejnou zakázku malého rozsahu
- památková obnova části vstupního prostoru kolem schodiště Mahenova divadla

Zadání poptávkového řízení
I. Název veřejné zakázky
Památková obnova části vstupního prostoru kolem schodiště Mahenova divadla

II. Předmět, specifikace veřejné zakázky
Předmětem výzvy k podání nabídky je provedení výběru nejvhodnějšího zpracovatele veřejné zakázky malého rozsahu na památkovou obnovu části vstupního prostoru kolem schodiště Mahenova divadla.

Podrobná specifikace:
Strop
- tzv. \"límec\", 60 m2
- středové zrcadlo stropu, 60 m2

Čelní stěna nad hl. schodištěm
- lunety (tečkovaná pole) 57 m2
- obvodová římsa (zlacení+barva) 12 m2
- pozadí za sloupy (bílá barva) 10 m2
- 9 pilastrů (štukolustro, leštění)
- zlacení (hlavice, patky) - 9 hlavic, 9 patek
- zrcadla (barva, zlacení), 30,5 m2
- imitace štukolustra 16 m2
- dva středy zrcadel \"erby\" (mramorový střed, bohaté zlacení)
- plocha pod imitací štukolustra se zlacenou římsou 12 m2, římsa 14 bm
- tři lunety (okrová barva) 9 m2

- zakrývání, úklid
- zabednění podlahy a schodů
- lešení
Prohlídka místa plnění – 25. 3. 2011 v 11,00 hod - případně dle telefonické dohody

III. Doba plnění
Předpoklad: 1. 7. 2011 – 31. 8. 2011, termín může být upraven dle možností prázdninového provozu Mahenova divadla

IV. Nabídková cena
Celková nabídková cena bude uvedena ve skladbě: bez DPH, samostatně DPH a včetně DPH. Tato cena celkem bude považována za nejvýše přípustnou.
Součástí cenové nabídky bude detailní rozpočet všech prací dle odstavce II. podrobné specifikace.

V. Kvalifikační předpoklady
a) Kvalifikace dodavatele dle §17 odst. 1 písm. e) zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách v platném znění, tj. způsobilost dodavatele pro plnění veřejné zakázky. Splnění profesních kvalifikačních předpokladů prokáže dodavatel ve smyslu § 54 zákona č. 137/2006 Sb. doložením ověřeného stejnopisu příslušného oprávnění k podnikání, které pokrývá celý rozsah veřejné zakázky.
b) K prokázání profesních a technických kvalifikačních předpokladů uchazeč vyplní a předloží seznam minimálně 5-ti významných obdobných prací realizovaných uchazečem v posledních 5 letech na památkově chráněných objektech s uvedením jejich rozsahu, ceny a doby plnění. Formulář k prokázání profesních a technických kvalifikačních předpokladů tvoří přílohu tohoto zadání. Zadavatel požaduje, aby tento seznam obsahoval výhradně akce, jejichž předmětem jsou památkově chráněné objekty, přičemž alespoň dvě z těchto položek musí být realizovány pro investora-veřejného zadavatele.

VI. Kritéria hodnocení nabídky
Základní hodnotící kritérium a dílčí hodnotící kritéria pro zadání veřejné zakázky

Zadavatel zvolil jako základní hodnotící kritérium pro zadání veřejné zakázky ekonomickou výhodnost nabídky a stanovil následující dílčí hodnotící kritéria (dále označené jako „kritérium“), která se vztahují k nabízenému plnění veřejné zakázky a vyjadřují vztah užitné hodnoty a ceny. K jednotlivým kritériím stanovil zadavatel váhu vyjádřenou v procentech takto:

1. kritérium: Nabídková cena včetně DPH, 70%
2. kritérium: Výše smluvní pokuty při nedodržení termínu plnění, 20%
3. kritérium: Navržená doba splatnosti konečné faktury, 10%

Údaje uchazečů k dílčím hodnotícím kritériím

Uchazeči předloží ve svých nabídkách k jednotlivým dílčím hodnotícím kritériím následující údaje, které budou sloužit zadavateli pro hodnocení nabídek podle základního hodnotícího kritéria ekonomická výhodnost nabídky:

K 1. kritériu:
- Vyplněný Krycí list nabídkové ceny
K 2. kritériu:
- Uchazeč předloží v souladu s požadavkem zadavatele vyplněný krycí list s uvedením smluvní pokuty za nedodržení termínu v tisicích Kč/ 1 den prodlení
K 3. kritériu:
- Uchazeč předloží v souladu s požadavkem zadavatele vyplněný krycí list s uvedením navržené doby splatnosti konečné faktury ve dnech

Způsob hodnocení nabídek podle dílčích hodnotících kritérií
Pro hodnocení nabídek použije zadavatel bodovací stupnici v rozsahu 0 až 100. Nejvhodnější nabídce je přiděleno bodové hodnocení 100. Každé další jednotlivé nabídce je dle dílčího kritéria přidělena bodová hodnota, která odráží úspěšnost předmětné nabídky v rámci dílčího kritéria vzhledem k nejvhodnější nabídce. Bodové hodnocení bude stanoveno pro jednotlivá kritéria takto:

1. kritérium: Zadavatel bude hodnotit nabídkovou cenu v Kč bez DPH, a to podle její absolutní výše. Zadavatel použije pro hodnocení bodovací metodu a bodové hodnocení vypočte podle vzorce:

nejnižší cena v Kč
-------------------- x 100
hodnocená cena v Kč

Takto vypočtené hodnocení bude stanoveno v bodech na 3 desetinná místa a bude dále násobeno vahou 1. dílčího hodnotícího kritéria.

2. kritérium: Zadavatel bude hodnotit uchazečem navrženou výši smluvní pokuty za nedodržení termínu plnění.
Zadavatel použije pro hodnocení bodovací metodu a bodové hodnocení vypočte podle vzorce

Hodnocená výše smluvní pokuty v tis Kč/den prodlení
------------------------------------------------------ x 100
Nejvyšší smluvní pokuta v tis Kč/den prodlení

Takto vypočtené hodnocení bude stanoveno v bodech na 3 desetinná místa a bude dále násobeno vahou 2. dílčího hodnotícího kritéria.

3. kritérium: Zadavatel bude hodnotit uchazečem nabízenou délku splatnosti konečné faktury ve dnech. Zadavatel použije pro hodnocení bodovací metodu a bodové hodnocení vypočte podle vzorce

hodnocená délka splatnosti faktury
------------------------------------ x 100
nejdelší splatnost faktury

Takto vypočtené hodnocení bude stanoveno v bodech na 3 desetinná místa a bude dále násobeno vahou 3. dílčího hodnotícího kritéria.

S ohledem na rozhodnutí NSS 5 Afs 75/2009-100 si zadavatel si vyhrazuje právo rozhodnout o tom, že výše uvedený výpočet hodnocení nepoužije v případě, že hodnotu nabídnutou uchazečem v rámci kritéria bude považovat za zjevně nepřiměřenou. V takovém případě přiřadí zadavatel nabídce v rámci tohoto kritéria 0 bodů. Tento postup bude odůvodněn ve zprávě o hodnocení nabídek.

Výběr nejvhodnější nabídky:

Zadavatel rozhodne o výběru nejvhodnější nabídky toho uchazeče, jehož nabídka byla podle hodnotících kritérií vyhodnocena jako ekonomicky nejvýhodnější. Ekonomicky nejvýhodnější nabídkou je nabídka, která získá při hodnocení způsobem popsaným výše nejvyšší počet bodů.

VII. Doručování nabídek (termín, místo)
Nabídka bude podána v písemné formě v uzavřené obálce do 7. 4. 2011 do 12.00 hod na adresu Národní divadlo Brno, Dvořákova 11, 657 70 Brno – k rukám ředitele. Obálku zřetelně označte názvem zakázky „Památková obnova části vstupního prostoru kolem schodiště Mahenova divadla“ - NEOTEVÍRAT a adresou sídla, místa podnikání uchazeče.

VIII. Další podmínky zadavatele
a) Předložení návrhu smlouvy v písemné podobě podepsaný statutárním zástupcem uchazeče.
b) Uchazeč předloží reference obdobných realizovaných zakázek.
c) Práce budou probíhat pod dohledem zástupců NPU Brno a Odboru památkové péče Magistrátu města Brna, o konzultacích v rámci kontrolních dnů bude doložen zápis.
d) NDB nabízí jako formu úhrady (i částečnou) věcné protiplnění – využití této možnosti je třeba specifikovat v nabídce
e) Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídky.
f) Zadavatel si vyhrazuje právo měnit rozsah prací i po uzavření poptávkového řízení a výběru nejvhodnějšího zpracovatele zakázky v závislosti na finanční výši dotace, kterou na památkovou obnovu v roce 2011 obdrží.
g) Předložení dokladu o pojištění odpovědnosti uchazeče vůči třetím osobám, které pokrývá celý objem veřejné zakázky, případně čestné prohlášení o uzavření pojistky v případě získání zakázky
h) Zadavatel si vyhrazuje právo žádnou nabídku nevybrat

IX. Osoby zajišťující zakázku včetně kontaktů
MgA. Jan Petr, provozně výrobní náměstek ředitele NDB, Oldřich Kořínek, vedoucí správy budovy MD

X. Zveřejnění nabídky
- na www stránkách, v termínu: od 22.3.2011 do 7.4.2011

XI. Místo, datum
- V Brně, 21. 3. 2011

Příloha:
- formulář k prokázání profesních a technických kvalifikačních předpokladů
Kontakt na zákazníka Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Tuto poptávku Vám ZDARMA ověříme!

Zanechte nám na sebe kontakt. Dáme Vám vědět, zda je poptávka stále aktuální.

Odeslat
Poslední ověření podobné poptávky proběhlo před 5 minutami.

Pro více informací vyplňte údaje níže.

Poptávám: památkovou obnovu části vstupního prostoru kolem s...

Odeslat
Poslední ověření podobné poptávky proběhlo před 5 minutami.

Výhody pro dodavatele

Jaká zakázka bude ta vaše?

Za posledních 7 dní bylo přidáno 1 835 poptávek v celkové hodnotě 284 519 000 Kč. Zjistěte, která z nich bude ta vaše.

Zakázky bez dodavatele.

1 603 poptávek zatím nemá žádnou nabídku. Pošlete jim svoji nabídku a získejte prvního zákazníka z ePoptávka.cz ještě dnes.

ePoptávka se vyplatí.

Firmy získají z ePoptávka.cz měsíčně 3 zakázky v průměrné hodnotě 82 452 Kč. Začněte proto hned.

Co říkají naši klienti

Co je ePoptávka.cz

ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 279 344 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.

Používají nás úspěšné firmy
Loga našich partnerů

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.

© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.